سلام وقت بخیر.من تقریبا ۲ماه قرص ضد بارداری استفاده کردمبرای کیستم. باید یک هفته پیش بسته ی جدید قرص ضدبارداریمو استفاده میکردم که نکردم و قطع کردم دیگه.امروز هم رابطه ی محافظت نشده داشتم.خواستم بدونم چند درصد احتمال بارداری هست؟چقدر وقت دارم قرص اورژانسی بخورم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



375
1402/09/05



