سلام خانم دکتر برای سوختگی پسرم پمادکلوتریمازول خواستم ولی این پماد که عکیشومیفرستم داده به نظرتون بزنم به پای پسرم
0
1402/09/03
سوال کننده

1
1402/09/03
دل آرام م
همونه دیگ فقط شرکتش فرق داره
0
1402/09/03
فهیمه مامانِ هانا ❤️
من نمیدونم ولی حس میکنم اشتباهه
1
1402/09/03
دل آرام م
ن کلوبتازول عالیهههه
0
1402/09/03
دل آرام م
من هنوزم دارم تو کیفم
0
1402/09/03
فهیمه مامانِ هانا ❤️
برای پای بچه استفاده میشه ولی اینطور نیست که همون کلیترامازول باشه. این یچیز دیگه ست
البته بازم میگم اصلا مطمئن نیستم 🙏🏻
البته بازم میگم اصلا مطمئن نیستم 🙏🏻
0
1402/09/03
دل آرام م
آره دقیقا همینه
0
1402/09/03
سوال کننده
چقدر فحش دادم به داروخانه
0
1402/09/03
سوال کننده
منم همین حس داشتم
0
1402/09/03
سوال کننده
ممنونم
0
1402/09/03
دل آرام م
ن این خیلی خوبه منم زیاد استفاده کردم برا پسرم
1
1402/09/03
سوال کننده
ممنون که گفتی چون تا حالانگرفته بودم شک کردم
0
1402/09/03
🤍ننه آرتمیس 🤍
کلوبتازول با کلوتریمازول فرق داره 😐
0
1402/09/03
سارا کیانی
ای وای سارا جون این جز قوی ترین کورتون هاست
0
1402/09/03
سارا کیانی
به هیچ وجه نزن به پای بچه ات
0
1402/09/03
سارا کیانی
تاکید میکنم به هیچ وجه
0
1402/09/03
سارا کیانی
عزیزم وقتی مطمئن نیستی راهنمایی نکن لطفا
0
1402/09/03
سوال کننده
خاک برسرم
0
1402/09/03
سارا کیانی
من حتی تو شیردهی به مدت محدود واسه انگشتم میخواستم استفاده کنم دکتر صدتا تبصره گذاشت واسم اگر استفاده میکنی قطع کن لطفا
0
1402/09/03
سوال کننده
زدم الان
0
1402/09/03
سارا کیانی
اشکال نداره برو بشورش
0
1402/09/03
سوال کننده
ساراخوابید ازبس سوخته بود زدم خوابید کاش نمیزدم
0
1402/09/03
سارا کیانی
حالا این بار زدی دیگه اشکال نداره دیگه نزن عزیزم
0
1402/09/03
سارا کیانی
برای سوختگی پماد ریکاو بزن
0
1402/09/03
سارا کیانی
پای پسرم افتضاح شده بود یه توصیه دکتر اوما گرفتم عالی بود
0
1402/09/03
سوال کننده
اعصابم خراب شد
0
1402/09/03
سارا کیانی
۴ ۵ تا ریکاو زدم خیلی عالی بود و خوبش کرد
1
1402/09/03
سوال کننده
عکسشو داری بفرستی
0
1402/09/03
سارا کیانی
دفعه دیگه حتما چک کن خودت اینا که تو داروخونه هستن بعضیاشون ناشی ان
0
1402/09/03
سارا کیانی
الان میفرستم
0
1402/09/03
سوال کننده
شک کردم بخاطراون فرستادم اوما دکتر ببینه
0
1402/09/03
سوال کننده
ممنون
0
1402/09/03
سارا کیانی

0
1402/09/03
سارا کیانی
خدا رو شکر که فرستادی چون کلوبتازول خیلی قوی یه
1
1402/09/03
سارا کیانی
فدات
0
1402/09/03
فرناز فرید
عزیزم کالندولا خیلی عالیه گیاهی هست هر دفعه بزن بعد شستن اصلا نمیسوزه پای بچه
0
1402/09/03
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
خیر کلوبتازول با کلوتریمازول متفاوت است همان پماد تجویزی را استفاده کنید، کلوتریمازول ضد قارچ است کلوبتازول کورتیکو استروئید، کاملا باهم متفاوت هستند 🪻
خیر کلوبتازول با کلوتریمازول متفاوت است همان پماد تجویزی را استفاده کنید، کلوتریمازول ضد قارچ است کلوبتازول کورتیکو استروئید، کاملا باهم متفاوت هستند 🪻
1
1402/09/03
سوال کننده
ممنونم دکترجان
0
1402/09/03
سوال کننده
همیشه کالاتدولا میزنم
0
1402/09/03
سوال کننده
رفتم آبروی داروخانه بردم
0
1402/09/03
سوال کننده
دکترجان هیدروکورتیزون چی اونم کورتون داره
0
1402/09/03
سوال کننده
خانم دکتر الان زدم براش خوابیده چیکارکنم مشکلی پیش نمیاد
0
1402/09/03
سارا کیانی
😂😂😂👌👌👌کار خوبی کردی
1
1402/09/03
سارا کیانی
آره داره اما ضعیفه حتی میتونی هیدروکورتیزون چشمی بگیری که هنوز بهتره
0
1402/09/03
سوال کننده
😅😅😅😅
0
1402/09/03
سوال کننده
حالا فعلا زدمتا ببینم بهترمیشه
0
1402/09/04
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، بله هیدروکورتیزون هم کورتون هست برای همین اجازه مصرف طولانی نمیدهیم اما مصرف کوتاه مدت مشکلی ندارد، عکسی از سوختگی دارید تا بیینم؟
0
1402/09/04
پزشک اوما
اقدامی لازم نیست جانم
1
1402/09/04
فهیمه مامانِ هانا ❤️
حسم درست بود 🥺
0
1402/09/04
سوال کننده
متاسفانه بله
0
1402/09/04
سوال کننده

0
1402/09/04
سوال کننده
خانم دکترالان بازم یکم بهترشده ولی باز چندجاش زخم ریزداره
0
1402/09/04
پزشک اوما
عزیزم با کلوتریمازول بهتر شده +
0
1402/09/04
پزشک اوما
؟
0
1402/09/04
سوال کننده
خانم دکتر بیقراری نمیکنه ولی همچنان چندجاش حالت زخم داره
0
1402/09/05
پزشک اوما
از بخش زخم ها عکس دقیق بگیرید تا ببینم
0
1402/09/06
سوال کننده

0
1402/09/06
سوال کننده
خانم دکتر اینجوری شده بچم
0
1402/09/06
پزشک اوما
عزیزم ریکاو و سودوکرم تست شده؟
0
1402/09/06
سوال کننده
نه خانم دکتر
1
1402/09/07
پزشک اوما
ریکاو را امتحان کنید و گزارش دهید البته اگر با پماد تجویزی پزشکتان شرایط بهتر شده فعلا همان را ادامه دهید
1
1402/09/07
سوال کننده
ممنونم مهربون
1
1402/09/07
پزشک اوما
خواهش می کنم گل من 💜💜💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سوختن جای بخیه سزارین
- سوختن پشت نوزاد پانزده روزه
- غزللللل دلاووووررر بیااااا لطفاااا
- سوختن پای نوزاد نه ماهه😭
- سلام خانوما پای دخترم چرا اینجویه
- خانما دست پسرم سوخته دارم میمیرم چیکار کنم که دردش کمتر بشه
- سوختن با آب جوش
- مامانای خوووشگلللل بیااایین ب راهنماییتون نیاز دارو😍
- سوخته شدن روی دست
- سوختن پای نوزادم همراه عکس



971

