عزیزم دیفن هیدرامین غرغزه کن.شلغم بخور.استامینوفن ساده هم خوبه
دکتراوما و متخصص شربت سیم پرگناکلد که توبارداری و شیردهی مجازه رو برام تجویزکردن و گفتن تنها شربتی که میتونی بخوری همینه خوردم بهترشدم و استامینوفن ساده شربت دیفن هیدرامینم غرغره کن
سلام به روی ماهتون مامان گل
وقتتون بخیر
شربت سیم پرگنالکد را شروع کنید
اگر جواب نداد شربت دیفن هیدرامین ساده هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری قرقره کنید و بیرون بریزید و اگر بهتر نشد به جای اینکار هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری دیفن هیدرامین ساده بخورید ، مایعات گرم بخورید و اگر در نهایت بهتر نشدید حتما مراجعه کنید ❤️
سلام مجدد خانم دکتر عزیز من شربت هایی که گفتین رو مصرف کردم گلو دردم بهتر شد امروز دچار آبریزش بینی شدم مجازم سیتریزین مصرف کنم؟
خانم دکتر من ب داروخانه گفتم دیفن هیدرامین ساده بده این و داده روش زده آنتی هیستامین درسته؟
سلام مامان جان به روی قشنگتون
بله این دیفن هیدرامین خوب است نگران نباشید و خداروشکر که گلودرد بهتر شده برای کنترل آبریزش هم شبی یک عدد سیتریزین بخورید 😘
ممنون از شما لطف کردید
سیتریزین ۱۰ مجازه؟
خواهش میکنم گل من ، بله ❤️