دوستان گلم سلام
من دوبار سونو دادم ،یه فولیکول سایز ۱۵ داشتم که رشد نکرده
این درد تخمک گذاری هم ندارم ، ترشحاتم هم کمه نسبت به دفعات قبل.
امیدی هست با این فولیکول باردار بشم ؟؟؟
این فولیکول آزاد میشه یا نه ؟
جواب سونو ها را میذارم ... الان من تنبلی دارم ؟
سیکل هام ۳۵ روزه هست دو ماهه تغییر کرده . یه ماه ۱۲ روز عقب انداختم ۴۶ روزه شد ماه پیش ۴ روز جلو انداختم ۳۱ روزه .
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



527
1402/09/02






