سلام به روی ماهتون مامان جان
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که :
1. کم کاری تیروئید ندارید نگران نباشید
2. مشکوک به غلظت خون هستید به متخصص داخلی مراجعه کنید. مابعات خصوصا آب بیشتر بخورید
3. ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟
خیلی ممنونم .
غلظت خون به خاطر مصرف آهن ممکنه؟ چون زمان زایمانم کمخونی داشتم و روزی یک عدد قرص آهن مصرف میکنم.
ترشحات واژینالم خیلی کم شده و گاهی اصلا ندارم.بعد زایمانم دچار خشکی شدم ولی با عرض پوزش مقداری بوی ناخوشایند داره
خواهش میکنم گل من ، بی تاثیر نیست فعلا قطع کنید ولی به متخصص داخلی هم مراجعه کنید، تست پاپ اسمیر انجام شده ؟
بله حتما ، تست پاپ اسمیر رو قبل بارداری دادم، بعد بارداری هم مراجعه نکردم پزشک زنان برای معاینه به خاطر بچه نشد
حتما مراجعه کنید جانم چون خشکی واژن هم دارید نمیتوان بدون معاینه درمان داد ❤️