Ooma
پرسش (1402/09/02):

لکه بینی بعد از زایمان

سلام به پزشک اوما
من تیر ماه زایمان کردم و تا الان هنوز پریود نشدم فقط ماه پیش دوبار و امروزم باز لکه بینی دارم لک قهوه ای میبینم میخاستم بپرسم دلیلش چیه هر بار یا دو روز یا سه روز طول می‌کشه و تمام میشه

سلام به روی قشنگتون مامان گل
شیردهی از سینه دارید ؟
بله
عزیزم می‌تواند تابع نوسانات هورمونی دوران شیردهی باشد ولی جهت اطمینان آزمایش بتا انجام دهید
ممنونم
خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه