سلام دکتر اومای عزیز اولین روز آخرین پریودم ۱۹ مهر بوده و شنبه آزمایش دادم عدد تیتر ۸۵۰ بود و دیروز چهارشنبه تیتر بتا ۱۰۰۰۰ شده به نظرتون نرماله؟چون من دو بار سقط به دلیل توقف رشد و نبود قلب داشتم و اینبارم نگرانم
0
1402/09/02
💔🕊️🥀🖤
سلام توی یه آزمایشگاه انجام دادی؟؟؟
0
1402/09/02
سوال کننده
نه اولی تو شهر خودمون دومی مرکز ناباروری ابن سینا
0
1402/09/02
💔🕊️🥀🖤
پس همونه احتمالا چون توی چهارروز ۱۲برابر شده احتمالا بخاطر رنج ازمایشگاهشه ک تفاوت داره
0
1402/09/02
مامان نی نی کوچولو 💖💖
واسه ۷هفته خوبه این عدد.رنج ازمایشگاهافرق داره نگران نباش بارداریتم مبارکه ماروهم دعاکن عزیزم
0
1402/09/02
سوال کننده
عزیزم انشالله به زودی دامنت سبز شده من همیشه دعا میکنم چون خودم ۹ ساله منتظرم .امیدوارم خدا هدیه ای که بهم داده رو پس نگیره 🥲
0
1402/09/02
سوال کننده
یعنی آنقدر تفاوت ؟چرا باید اینقدر متفاوت باشه 😪
0
1402/09/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
چون در دو آزمایشگاه متقاوت انجام شده اصلا قابل مقایسه و نتیجه گیری نیست، چون کیت ها متفاوت هستند سونوگرافی اولیه جهت تایید داخل رحمی بودن بارداری شنبه انجام دهید و. اگر مشکلی نبود با موافقت پزشکتان هم آسپرین هم پروژسترون بدلیل سوابق قبلی میتواند آغاز گردد ❤️
چون در دو آزمایشگاه متقاوت انجام شده اصلا قابل مقایسه و نتیجه گیری نیست، چون کیت ها متفاوت هستند سونوگرافی اولیه جهت تایید داخل رحمی بودن بارداری شنبه انجام دهید و. اگر مشکلی نبود با موافقت پزشکتان هم آسپرین هم پروژسترون بدلیل سوابق قبلی میتواند آغاز گردد ❤️
1
1402/09/03
سوال کننده
ممنون ازشما . دکتر بهم آسپرین داده استفاده میکنم
0
1402/09/03
پزشک اوما
خداروشکر جان دلم و خواهش میکنم 🪻
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



492

