Ooma
پرسش (1402/09/02):

میشه جواب منم بدین لطفا

دخترم یک هفته میشه سرما خورده
بهش قطره بینی هر ۶ساعت استفاده میکنم
سوپ و لیمو شیرین بهش میدم
یکم بی حاله ابریز بینی هم داره
دیگه چیکار کنم بهتره؟

سلام کلا بچه ها ک سرما میخورن طول میکشه تا خوب شن
میتونی ی مشت عدس و یه مشت برنج و یه شلغم بزرگ با یه پیاز و ادویه هم فقط زرچوبه و نمک بریز اگ آب قلمم داری میتونی بریزی براش درست کنی خیلی مقوی و برای بچه هاهم خیلی خوبه
حمومم ببرش بزار قشنگ بخار کنه چند دقیقه بعد ببرش یه چنددقیقه محیطش بشینه و حمومش کن و فقط اوردی سریع خشکش کن
اگ هم دستگاه بخور داری روشنش بزار
براش سوپ تو شیشه بپز خیلی مقویه ،شلغمم خیلی خوبه بریزی تو سوپش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه