دخترم یک هفته میشه سرما خورده بهش قطره بینی هر ۶ساعت استفاده میکنم سوپ و لیمو شیرین بهش میدم یکم بی حاله ابریز بینی هم داره دیگه چیکار کنم بهتره؟