سلام دکتر دماغ دخترم ۵روزه کیپ شده تنها شربتی که بهش دادمکتوتیفن بود ولی انگار تاثیری نداره ، نمیدونمچیکارش کنم هفته قبل به خاطر سرفه بردمش دکتر گفت آلرژیه و گوش و گلوش التهاب داره بهش آزیترو و شربت سالبتامول و آمپول بتامتازون فک کنم داد خوب شد سرفا الان کیپ شده نمیدونمپیکار کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



217
1402/09/02




