سلام دکتر جان
سوال دوستم هست ممنون میشم پاسخ بدید:
۳۶ ساله هستم ۳ سال هست که ازدواج کردم و الان ناخواسته باردار شدم. بارداری اولم هست. همسرم بخاطر مشکلات بسیار شدید مالی و ورشکستگی و اینکه هر دومون تمام وقت کار میکنیم بشدت اصرار به سقط داره و اصرار من برای نگهداشتن بچه و پادرمیانی بزرگترها هیچ تاثیری روی تصمیمش نداره. هیچوقت در هیچ زمینه ای باهممشکلی نداشتیم اما از وقتی که متوجه بارداری شدیم مرتب جر و بحث داریم. روح و روانم بهم ریخته هست.چطور ایشان را منصرف کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



781
1402/09/01


