سلام دکتر جان خسته نباشید
من هفته قبل چند قطره لکه بینی داشتم و دیگه تکرار نشد که الان ده روزه دارم شیاف پروژسترون ۴۰۰ استفاده میکنم ، و حالا میخوام یک مسافت 1 ساعته رو سوار ماشین بشم و برم خونه مادرم ، آیا ضرری داره برام یا نه ؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



302
1402/09/01


