سلام وقت بخیر خانم دکتر 💐
خانم دکتر من دوماه قبل بعد از پریودیم افتادم به لکه بینی که بند نیومد رفتم دکتر بهم مجسترول ۴۰داد با قرص استرادیول والرات داد که گفت ۲۰روز بخورم بعد از اون قطع کنم که پریود بشم بعد از قطع قرص ۵۰روز حدوداً طول کشید که پریود بشم وقتی هم شدم با لکه بینی شروع شد چند روز بعد یک روز خونریزی کردم بعد باز شد چند روز لکه بینی الان دوهفته هست که همینجوری داره پیش میره قطع هم نمیشه باید چیکار کنم خانم دکتر قرصای قبل رو تکرار کنم یا نه آخه پلی کیستیک هم هستم دیگه خسته شدم از این وضعیت راهی بهم بدید که از این وضعیت لکه بینی خلاص بشم 🤕🤕
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



639
1402/09/01


