دوروزه دماع بچم اذیته.نمیتونه درست نفس بکشه .فیش فیش میکنه .اسپری ازدیشب داخل دماغش میزنم فایده نداشته.خونه هم شلغم روبخاریه .دیگه چکارکنم بچم راحت بشه.شیرنمیتونه بخوره باسینه خیلی اذیته
پرسش (1402/09/01):
کمک لطفابندبودن دماغ نوزاد.نمیتونه درست نفس بکشه خواهشا کمک کنین
526
35
1402/09/01
سوال کننده
0
1402/09/01
سوال کننده

0
1402/09/01
سوال کننده
چیزی تودماغش دیده نمیشه .
0
1402/09/01
سوال کننده
چیزی درنمیادکه تمیز کنم .
0
1402/09/01
Arsham z
اگر اسپری رو دکتر نوشته سر ساعت استفاده کن درست میشه
0
1402/09/01
بانو آسو .
قطره کلرور سدیم یکی صبح یکی شب بزن و نیم ساعت بعد قطره پوار بزن اوکی میشه
0
1402/09/01
سوال کننده
دیروزدکتربهداشت این اسپری روداده.
0
1402/09/01
سوال کننده
قطره هیچی نداده
0
1402/09/01
سوال کننده
وقتی نمیتونه درست نفس بکشه خیلی میترسم
0
1402/09/01
زهرا رمضانی
گلم سرما اگر خورده احتمالا خلط پشت حلق و بینی داره پسر من همینطوری بود بردم دکتر بهش آنتی بیوتیک داد و قطره ی بینی
0
1402/09/01
زهرا رمضانی
البته نوزاد شما هنوز خیلی کوچولوئه سعی کن براش دستگاه بخور تهیه کنی برای این موقع ها خیلی تاثیرگذاره
0
1402/09/01
سوال کننده
چون کوچیکه میترسم.
0
1402/09/01
سوال کننده
الان همین اسپری که دکتربهداشت داده هم ترسیده استعاده میکنم .
چون هنوزبچم ۱۴روزشه
چون هنوزبچم ۱۴روزشه
1
1402/09/01
ارزو مامان اردلان و نیکان
حالا مطمئنی سرما خوردع و رفلاکس نیس؟
0
1402/09/01
ارزو مامان اردلان و نیکان
سرشو بالاتر بزار
0
1402/09/01
ارزو مامان اردلان و نیکان
منم موقع نیکان فک می کردم سرما خورده اینقد اسپری زدم و قطره دادم بعد فهمیدم رفلاکسه
0
1402/09/01
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ببر متخصص
0
1402/09/01
nafas gare
سلام عزیزم
قطره خیلی بهتر از اسپرس هست تو سن نوزاد شما
قطره خیلی بهتر از اسپرس هست تو سن نوزاد شما
0
1402/09/01
بهار راد
فقط قطره کافی نیست که باید با پوار بینی ، بینیشو تمیز کنی .
0
1402/09/01
سوال کننده
بینیش اصلا هیچی دیده نمیشه.
بایدچیزی ببینم که تمیز کنم خب!؟🥲
بایدچیزی ببینم که تمیز کنم خب!؟🥲
0
1402/09/01
eli zzz
رفلاکس پنهان نداره؟
0
1402/09/01
فرشته 🤰👶

اینو بگیر و ی قطره بریز تو دماغش خیلی خوبه هر ۸ساعت
0
1402/09/01
فرشته 🤰👶
من دیگ نزدیک ۳ماهه هنوزم دماغش یکم کیپ میشه میریزم داخل نفسش باز میشه بعدش تمیزش کن دماغشو اگ کثیفی داشت
0
1402/09/01
سوال کننده
بعداظهرقراره ببریمش پیش متخصص
0
1402/09/01
سوال کننده
ازظهرخوابیدالان خداروشکربهتره
0
1402/09/01
فرشته 🤰👶
من اینو دکتر پسرم داد
0
1402/09/01
فرشته 🤰👶
اگ خونتون سرده گرم نگهش دار
0
1402/09/01
پزشک اوما
سلام نازنینم
اسپری در سن دلبندتان خیلی گزینه ارجحی نیست، با قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و اگر موردی وجود داشت به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید ، به جای بخور گرم، بخور سرد را تست کنید، در حالت درازکشیده شیر ندهید و مراجعه کنید دقیق توسط متخصص اطفال فردا کنترل گردد
اسپری در سن دلبندتان خیلی گزینه ارجحی نیست، با قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و اگر موردی وجود داشت به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید ، به جای بخور گرم، بخور سرد را تست کنید، در حالت درازکشیده شیر ندهید و مراجعه کنید دقیق توسط متخصص اطفال فردا کنترل گردد
0
1402/09/01
سودابه شاهوران
بخور سرد
0
1402/09/01
سودابه شاهوران
اسپری بینی سدیم کلراید ک اصلا محدودیتی نداره چون آب نمک هست
0
1402/09/01
سودابه شاهوران
حمام
0
1402/09/01
سودابه شاهوران
پوار بینی خوب بگیر و بینی رو بعد از اسپری تخلیه کن
0
1402/09/01
سودابه شاهوران
قطره منتول بگیر و چند قطره بریز جایی ک میخوابه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




