سلام مانهای عزیز که تو ماه آخرین هوا که سرد هست شلوار چی میپوشید من میترسم شلوار بپوشم به کوچولو ضرر برسون خونرسانی کم بشه شما چه نوع شلواری تو خونه یا بیرون میپوشین شلوار بارداری نخریدم دیگه الانم برا چند هفته نمیصرفه خرید۰🤪🤭
0
1402/09/01
مامانه هستی
تو خونه ک شلوار نپوش
0
1402/09/01
سوال کننده
یکم سرد شده من خوزستانم هنوز نمیشه هم بخاری زد
0
1402/09/01
سوال کننده
پیراهن میپوشیدم ولی شکمم سرد میشه و پاهام میگم این اواخر باید شکم گرم نگهداشت
0
1402/09/01
سوال کننده
الان شلوار از این کشبافی ها پوشیدم زیر شکمم کشش گذاشتم
0
1402/09/01
طیبه مامان آریان💙 .
سلام عزیزم تو خونه که نیازی نیست اگرم واجبه بپوشی شلوار خونگی بارداری هست بخر.نمیخوای بخری هم همون شلوار خونگی قبلی هاتو بپوش کشش رو بزار زیر شکمت من همین کارو میکردم اذیت هم نمیشدم.برای بیرونم شلوار بارداری بخر.اتفاقا تا دوسه ماه بعد از زایمانم خیلی به کارت میاد.هم به بخیه هات فشار نمیاد هم آدم هنوز یکم شکم داره راحت تره.بعدم کمرش تنگ میشه میشه بپوشی
1
1402/09/01
مامان دنیز جون🎀
بپوش شلوار چه ربطی داره! ازین شلوار راحتیای بارددری بپوش کمرشو شل بنداز جای شکمم داره. من تو تابستونشم شلوار میپوشیدن الان که پاییزه
0
1402/09/01
پونه مامان دیار
من همیشه شلوار معمولی ازین ورزشی ها میپوشیدم
0
1402/09/01
سوال کننده
ممنونم عزیزم
1
1402/09/01
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/09/01
سوال کننده
ورزشی از این سپارتیها؟
0
1402/09/01
هستی 1375
من شکم نداشتم خیلی
ساپورت تو کرکی میپوشیدم زمستون بود
ساپورت تو کرکی میپوشیدم زمستون بود
0
1402/09/01
هستی 1375
شلوار بارداری مخصوصم ک هست توی بازار ، هم کرک دار هم عادی سایزت بگیر بپوش راحت
0
1402/09/01
🥰🥰 😍
شلوار بارداری بگیر قسمت شکمش مخصوصه واذیت نمیشی
0
1402/09/01
لی لی (مامان سلین) .
من بارداری خریدم راستش اصلا تحمل شلوار معمولی رو نداشتم الآنم فقط با پیراهن بلند قر میدم با این که خونه بابام
0
1402/09/01
مامان موشی موشی
سلام کدوم دکتری منم اهوازم
1
1402/09/01
سوال کننده
😅😅منم پیراهن تنم دکتر هم میرین پیراهن میپوشین
0
1402/09/01
سوال کننده
من دزفولم دکتر ترابی هستم شما چی میپوشین ؟
1
1402/09/01
مامان موشی موشی
من کل دوره بارداریم گرمم بود الانم همش گرممه😔
0
1402/09/01
سوال کننده
من برعکس از اول بارداری سردم بوده 😅
0
1402/09/01
سوال کننده
الانم که سردی بیشتر حس میکنم 🤭
0
1402/09/01
مامان موشی موشی
بسلامتی عزیزم
من اگه خونه خودم بودم هیچی متاسفانه خونه بابامم بلوز و شلوار های مامانم😅😅
من اگه خونه خودم بودم هیچی متاسفانه خونه بابامم بلوز و شلوار های مامانم😅😅
0
1402/09/01
سوال کننده
شلوار میزاری زیر شکمت؟
0
1402/09/01
سوال کننده
عزیزمممم شلوار میزاری زیر شکمت؟
0
1402/09/01
مامان موشی موشی
اره ولی کش هاشون خیلی شلن اصلا بهم فشار نمیاره بعضی موقها میگیرمش نیفته از پام
0
1402/09/01
mom(N) 😌😌
مگه شلوار خون رسانی کم میکنه😐
0
1402/09/01
سوال کننده
🤣🤣
0
1402/09/01
mom(N) 😌😌
شلوار دامنی بپوش
0
1402/09/01
سوال کننده
کشش نباید سفت باشه
0
1402/09/01
mom(N) 😌😌
خو دیگه کش سفت نبوش شلوار دامنی با کش پهن بپوش کششم بزار زیر شکمت
1
1402/09/01
mom(N) 😌😌
😂از دغدغه ها بعضیا تو بارداری شاخام میاد بیرون اخه شلوار
0
1402/09/01
سوال کننده
نه نمیپوشم والا از این شلوارهای ابرو بادی دارم که فاقشون خیلی بلند تا زیر سینه میاد ولی باز میترسم بپوشم 😅
0
1402/09/01
سوال کننده
من از همون اول کش لباس زیرم زیر شکمم گذاشتم
0
1402/09/01
سوال کننده
هر مادر بارداری رو یه چیزی حساس میشه عزیزم دست خودش نیست 🤗
0
1402/09/01
Arsham z
نگاه به سایت مامی پوش یه سر بزن واسه بارداری لباس داره اگر خواستی شلوار بخر چون بعداز زایمانم میتونی ازشون استفاده کنی
0
1402/09/01
mom(N) 😌😌
اگه انقد حساسی چندتا شلوار بارداری بخر یا همش ساحلی بپوش که استرس الکی نکشی
0
1402/09/01
سوال کننده
مرسی عزیزممم
0
1402/09/01
مامان مهناومهدی ،
عزیزم یه شلواربارداری بخرهنوزسه هفته مونده واسه زایمانت بعده زایمان هم میتونی بپوشی واینکه نگهش دارانشالله بارداری بعدیت به دردت میخوره
0
1402/09/01
Arsham z
من هنوز از شلوار بارداریم استفاده میکنم از همین مامی پوش هم خرید کردم
0
1402/09/01
مامان مهناومهدی ،
آره دیگه بعضیاشون هستن ازکناربنددارن بزرگ وکوچیک میشن چه عیبی داره خوب کاری میکنی میمونه زیره لباس دیگه
1
1402/09/01
فهیمه مامانِ هانا ❤️
ببخشید من خنده م گرفت 😂😂😂😂
۶ ماه آزگار با مانتو شلوار اداری رفتم سرکار، آخراش دکمه شلوارم به زور بسته میشد
۷ لایه شکم
رحم
نوزاد درون کیسه آب
فکر میکنی یه کش شلوار میتونه بهش آسیب بزنه؟
۶ ماه آزگار با مانتو شلوار اداری رفتم سرکار، آخراش دکمه شلوارم به زور بسته میشد
۷ لایه شکم
رحم
نوزاد درون کیسه آب
فکر میکنی یه کش شلوار میتونه بهش آسیب بزنه؟
0
1402/09/01
مهسا ❣
من تا ماه هفتم با شلواری قبلیم اوکی بودم ، ولی از شروع ماه هشت دیگه شلوار بارداری واسه بیرون از خونه خریدم و واقعا خوبه . عالیه خیلی راحته .
واسه خونه هنوز ساحلی میپوشم ، کلا قبل از بارداری ام تو خونه شلوار پام نمیکردم . گرمم میشه . ولی یه شکم بند دارم ، گرمه ، اونو میبندم به شکمم .
واسه خونه هنوز ساحلی میپوشم ، کلا قبل از بارداری ام تو خونه شلوار پام نمیکردم . گرمم میشه . ولی یه شکم بند دارم ، گرمه ، اونو میبندم به شکمم .
0
1402/09/01
shima2348 ❤
من از اول تا آخر شلوار جین پوشیدم از اینا که کمر کش هست فاقشم بلند بود
1
1402/09/01
سوال کننده
🙈🙈🙈🙈
0
1402/09/02
سارا 🤱
سلام عزیزم ..شلوار بارداری بخر ..بعدش هم راحت میتونی استفاده کنی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



996

