سلام گل بانوهای خوشگل. من حدودا یک ماه و نیم هست که سقط کردم. چند روزیه خلقم به هم ریخته. زیر دلم و کمرم یهو تیر میکشه. گاها تهوع دارم. من جلوگیری داشتم با کاندوم. ممکنه که باردار شده باشم؟
بی بی چک پریشب زدم همون چند دقیقه ی اول چیزی ندیدم. الان رفتم نگاش کردم هاله انداخته بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



688
1402/09/01







