سلام به روی قشنگتون مامان گل
اگر برای خودتان است همه چیز خوب است و فقط مقداری سطح فسفر و زینک بالا است که میتواند تابع تغذیه شب قبل باشد، مشکلی که ندارید؟
تالاسمی مینور دارید ؟
ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟
سلام خانم دکتر عزیز .مال خواهرم هست .
سردرد داره .درد مفاصل .دستش هم درد میکنه .پشت گردنش هم درد میکنه .بچه شیر میده در حال حاضر . کمردرد هم داره .خارش و ترشحات زرد رنگ داره .شب قبل از آزمایش هم پنیر خوردن با سیب
خانم دکتر mcb علامت چی هست
همیشه خسته هست .انرژی نداره
عزیزم Rbcچی هست ک بالا زده
قرص آهن فرودین مصرف میکنه خوبه ؟
عزیزم احتمالا عفونت واژینال دارند حتما مراجعه کنند معاینه شوند درمان داده شود.
جواب سوالم را ندادید که بتوانم جواب دهم، تالاسمی مینور دارند؟
خودشم نمیدونه ک تالاسمی مینور داره یا نه ولی میگه همیشه تو آزمایشاتم mcv پایین هست
در صورتی ک مینور باشه وضعیتش چطوره
در این صورت نباید بی دلیل آهن بخورند نوع مکمل مصرفی باید فولات باشد ، آزمایش الکتروفورز و چک فریتین انجام دهند