سلام.
اراول بارداری من کمردرد بودم
اخرای بارداری لگنم شدیددرد میکرد انگاروسط لگن ترک داشت .
الان بعدزایمانمم مثلا وقتی درازکشده هستم میخوام ازپهلوچپ برم به پهلوراست انگاربازم ترک داره.عادیه؟خوب میشه؟
مال تزریق ایپیدورال نیس؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



305
1402/08/30


