سلام دکترجان
من۳۸روز که زایمان کردم و خونریزی قط شد موقعی که۱۵روز بود واسم الان مایع زرد رنگ ازم میاد بوی بدی داره و الانا یکم سوزش دارم پما کلوتریمازول واژینال 1 درصد استفاده کردم۷روز کامل بازم قط نشد واقعا کلافه شدم دیگ
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



282
1402/08/30


