سلام دکتر جان
پسرم حدود چهارروزه تب میکنه و بی اشتها شده و یکمی سرفه میکنه دکتر بردم شربت کیدی کاف و قطره استامینوفن داده حالا از دیروز اسهال هم شده میخوام ببینم برای اسهالش چه دارویی بدم چون شیر هم خوب نمیخوره غذای کمکی هم یک ماهه شروع کردم ولی الان به اونم میلی نداره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



275
1402/08/30





