بچم ۲روز دیگه ۳ماهش کامل میشه
و من هنوز خونریزی دارم
نشده اصلا ۲هفته پاک باشم
بینش یک هفته پاکم باز مثل پریودی خونریزی دارم... پاک پاکم نمیشم لک بینی گاهی همراه هست
این آخری ۱۰روز پیش خونریزی داشتم بعد ۸روز پاک شدم
ولی الان چند روزی لخته ریز خشک شده قهوه ای ازممیاد
صبح ها که میرم باشگاه شورتم اندازه یک سکه لکه قهوه ای شده
خسته شدم دیگم. به نوار بهداشتی حساسیت پیدا کردم
خارش پیدا کردم...
ازمایش و سونو رفتم مشکل نداشت
فقط ضخامت رحمم کمی پایینه ۴/۵هست
دکتر بهم ۲۵روز پیش قرص تحویز کرد
سفکسیم و آزیترومایسین که تموم شدن یک هفته ای
و
استرادیول والرات ۴۰ عدد
و همچنان لخته خشک شده قهوه ای ازم میاد
😔
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



351
1402/08/29






