خوبه عزیزم. تا 3 الان میگن نرماله
از اول سلفری بدین خیالتون راحت شه من ان تیم کم بود ولی سلفری دادم خیالم راحت شه ایشالا ک مشکلی نیس ولی بحث یک عمر زندگیه
خب عدد ۲ یا ۳ یعنی چی چه مشکلی پیش میاد یا خدای نکرده چی میشه ؟
ولی دکترش گفته چون ۲ هست باید ازمایش رو هم انجام بدی
سلام به روی قشنگتون عزیزم
نتیجه سونوگرافی و عدد ان تی هردو عالی هستند و مشکلی ندارند ولی مانند تمام مادران باید برای تفسیر صحیح منتظر نتیجه خون غربالگری ماند 🌱🌱💕🌱🌱