Ooma
پرسش (1402/08/28):

در زیر شکم ک پهلوها سمت چپ

سلام دکتر و دوستان من از امروز سمت چپم خیلی تیر میکشه انگاری باد خورده باشه
ولی الان دسترسی ب دکترم ندارم رفتم سونو اوکی بود ولی نمیدونم چرا دردم آروم نمیشه چیکار کنم

در زیر شکم ک پهلوها سمت چپ
یکم استراحت کن انشالله اروم بشی
جنسیت بچتون چیه پسره؟
ایشالله
ن دخمله
سلام به روی ماهتون مامان جان
مشکلات ادراری ندارید؟ الان حالتان چطور است ؟
سلام دکتر جان ن
فقط بعضی وقتا زیر دلم نقطه ای تیر میکشه
عزیزدلم اگر یبوست ندارید حتما یک آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام دهید ،طول سرویکس هم باید چک میشد که نشده است
چشم تو انومالی مشخص میشه؟
چشم هاتون بی بلا جانم بله مشخص می‌شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.