سلام پزشک محترم و مادران عزیز
الان به مدت یک هفتس که دخترم هر ۳ یا ۴ روز مدفوع میکنه
از ۴ روز پیش بی بی کر شروع کردم هر ۸ ساعت ۵ قطره میدم که امروز بعد از ۴ روز با ماساژ و تحریک مقعد بلاخره مدفوع کرد با حجم خیلی زیاد
بچم اصلا بیقراری و دلدرد و زور زدن نداره مدفوعشم از نظر خودم شل هست چون راحت دفع کرد
فقط شیر خودمو میخوره
الان سوالم اینه که این مدل مدفوع کردن ۴ یا ۵ روز یه بار طبیعی هستش.
یا اینکه مثلا روده هاش خدایی نکرده تنبله و مشکل داره ؟
شیر هم خوب میخوره ادرارشم زیاده . خوبم وزن گرفته طی یک ماه اخیر
باید ببرمش پزشک تخصصی جایی یا اینکه کلا بدن دخترم من سیستمش اینه ؟
تمام حرکات مالشی و ورزشی هم باهاش انجام میدم هر روز چند بار ولی الان دوباره تا تحریکش نکردم مدفوع نکرد .
میترسم به حال خودش بذارم خیلی دیر مدفوع کنه و اذیت شه .
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



291
1402/08/28





