سلام وقت بخیر . من ۲ماه و نیم پیش کورتاژ کردم .ماه اول لکه بینی داشتم یک دوره قرص ال دی استفاده کردم لکه بینیم خوب نشد . الان واسه یه دوره دارم قرص دزولست استفاده میکنم لکه بینیم خوب شده ولی ۵ روز پریودم عقب افتاده ولی خیلی دل درد دارم و زیرشکمم درد میکنه 😔نمیدونم چرا پریود نمیشم به نظر شما خطرناکه یا طبیعیه؟؟
0
1402/08/28
nili .....
سلام من بعد سقط بعد پریودم لکه بینی داشتم یعنی بعد اتمام پریودم دوباره لکه بینی شروع میشد
دکترم بهم قرص دوفامد داد ۳دوره خوردم حل شد و کلا تنظیم شدم
نمیدونم مشکلتون شبیه من هست یا نه ولی بعد سقط کلا بدن بهم میریزه با دکترت صحبت کن شاید برات تجویز کرد
دکترم بهم قرص دوفامد داد ۳دوره خوردم حل شد و کلا تنظیم شدم
نمیدونم مشکلتون شبیه من هست یا نه ولی بعد سقط کلا بدن بهم میریزه با دکترت صحبت کن شاید برات تجویز کرد
0
1402/08/28
سوال کننده
لکه بینی داشتم دکترم بهم دزولست داد خوب شدم ولی الان پریودم تاخیر افتاده
0
1402/08/28
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر ❤️
اگر تا ده روز بعد قطع قرص خونریزی شروع نشد سونوگرافی بدهید
وقتتون بخیر ❤️
اگر تا ده روز بعد قطع قرص خونریزی شروع نشد سونوگرافی بدهید
0
1402/08/28
سوال کننده
هنوز ۷ عدد از قرصا مونده که تموم بشه . به نظر شما دیگه بزارم کنار یا این ۷ عدد هم مصرف کنم؟؟
0
1402/08/28
پزشک اوما
عزیزم خب طبیعی است که وقتی قرص میخورید پریود نشوید بنابراین چرا می گویید تاخیر دارید مگر حین مصرف قرص پریود رخ میدهد! خیر درمان را کامل کنید و کنار نگذارید
0
1402/08/28
سوال کننده
ببخشید چون اولین باره که از قرص جلوگیری استفاده میکنم اطلاعی نداشتم . ممنون از راهنماییتون🙏🙏🙏
1
1402/08/29
پزشک اوما
فدای سرتون عزیزم 💓💓💓
0
1402/08/29
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1402/08/30
سوال کننده
💞
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



350

