سلام خانم دکتر عزیز و مامانای گل
شوهرم از غروبی تا حالا میگه حس میکنم یه چیزی تو سینم گیر کرده بهش میگم دقیق کجاته میگه جناق سینم الانم از خواب بیدار شده میگه خیلی اذیتم.ممنکه از معدش باشه؟خودم که فکرم سمت چیزای منفی میره.
پرسش (1402/08/27):
میشه لطفا زودی جواب بدید
665
46
1402/08/27
سوال کننده
0
1402/08/27
sami *
دست چپش درد نمیکنه ؟؟؟
0
1402/08/27
سوال کننده
نه
0
1402/08/27
sami *
تخت پشتش درد نمیکنه
1
1402/08/27
sami *
شاید چیزی خورده سر معده ش مونده
0
1402/08/27
سوال کننده
هیچ جاییش درد نمیکنه فقط میگه حس میکنم یه چیزی تو سینم سنکینی میکته
0
1402/08/27
🤍ننه آرتمیس 🤍
کتفش نمی سوزه؟؟؟
1
1402/08/27
sami *
یا گرفته قلنج شده یا یه چیزی خورده اذیتش میکنه
0
1402/08/27
🤍ننه آرتمیس 🤍
نفس تنگی نداره؟؟
1
1402/08/27
sami *
چرا نمیرید دکتر خیالت راحت بشه ؟
0
1402/08/27
🤍ننه آرتمیس 🤍
شاید باد معده اس
0
1402/08/27
🤍ننه آرتمیس 🤍
ولی مهمه. برید دکتر
0
1402/08/27
سوال کننده
میگه ظهر سرکار دلستر آلبالو خوردم معدم خیلی سوزش داشته فاموتیدین بش دادم سوزشش خوب شد
0
1402/08/27
سوال کننده
نه عزیزم
0
1402/08/27
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
من ی مستند دیدممرد سیب زمینی سرخ کرده خورده بود رفته بود گیر کرده بود فشار میاورد قلبش عکس گرفتن معلوم شد
0
1402/08/27
سوال کننده
هر کاری میکنم نمیزه
0
1402/08/27
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ببرش دکتر ی عکس از سینش بگیرن
0
1402/08/27
sami *
یه ذره آب و گلاب بهش بده بره دم پنجره نفس عمیق بکشه
0
1402/08/27
سوال کننده
عصبیم کرده نمیره شاید قلبش باشه بره یه نولر قلب بگیزه
0
1402/08/27
سوال کننده
الان بش میدم
0
1402/08/27
🤍ننه آرتمیس 🤍
نباتم بده
0
1402/08/27
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
مثل بابای منه
روانیمون میکنه اصلا دکتر نمیره همشششش خود درمانی
اینمردا چرا اینجورن
روانیمون میکنه اصلا دکتر نمیره همشششش خود درمانی
اینمردا چرا اینجورن
0
1402/08/27
سوال کننده
هم بهش گلاب دادم هم عرق نعناع
0
1402/08/27
سوال کننده
بجون بابام پیرم کرده
0
1402/08/28
سوال کننده
از درد جونش به لبش میاد ولی در مقابل دکتر رفتن مقاومت میکته
0
1402/08/28
sami *
شوهر منم چندساله میگه سمت چپش درد داره هرچی میگم برو دکتر میگه ولش کن
0
1402/08/28
sami *
زنگ بزن خانواده ش
0
1402/08/28
sami *
بگو من اعصاب ندارم پسرتون رو ببرید دکتر
0
1402/08/28
جوجو ❤️
عزیزم برید درمانگاه یه نوار قلب بگیرید. به هیچ عنوان این دردها رو سرسری نگیرید.
1
1402/08/28
sami *
زنگ بزن اورژانس بیاد بگو نیای بریم زنگ میزنم خود دکتر بیاد
0
1402/08/28
جوجو ❤️
چند نفر از اقوام ما همین دردای سطحی رو داشتن شکر خدا رفتن دکتر و بررسی شدن و آنژیو کردن گرفتگی داشتن و خدا بهشون رحم کرده.
1
1402/08/28
جوجو ❤️
آره میتونی زنگ بزنی اورژانس علائم رو بگی قشنگ راهنمایی میکنن چیکار کنید، اگرم صلاح بدونن خودشون میان چک میکنن، ایرادی نداره لااقل خیالتون راحت میشه
0
1402/08/28
فاطمه 👩👧❤
احتمال داره بخاطر آلودگی هوا هم باشه و ریه هاش درگیر شده باشه
من هفته پیش اینطوری بودم همش توهم سکته زده بودم دکتر گفت بخاطر الودگیه
من هفته پیش اینطوری بودم همش توهم سکته زده بودم دکتر گفت بخاطر الودگیه
0
1402/08/28
سوال کننده
ممنون ازتون خانمای گل
0
1402/08/28
سوال کننده
بیمارستان که نرفت چون خوابش میومد اما بعداز ظهر میخوا پیش دکتر گوارش ببرمش و یه نوار قلبم ازش بگیرم
0
1402/08/28
سوال کننده
از دیشب ذهنم درگیر اینه که خدایی نکرده معدش اون مریضی خطرناکه رو داره😭😭😭😭
0
1402/08/28
مهسا مامان مرسا و هلسا f
اصلا ب چیزای منفی فکر نکن همیشه بگو چیزی نیس یه درد سادس ولی دکترم برید
0
1402/08/28
سوال کننده
توکل بخدا اره امروز عصر حتما میبرمش خودم
0
1402/08/28
سوال کننده
ولی چه کنم چیزی که میگه فکر آدم فقط برااون یه مورد میره
0
1402/08/29
فاطمه 👩👧❤
عزیزم شوهرت چی شد؟؟
0
1402/08/29
سوال کننده
سلام عزیزم دیروز براش از یه دکتر گوارش وقت گرفتم بردمش گفته بود که اسید معدت خیلی زیاده اینی که میگی حس میکنی یه گره رو سینته رفلاکسه براش ۳قلم قرص داده گفته اگه بااینا خوب نشدی اونوقت بیا آندوسکوپی بده
0
1402/08/29
سوال کننده
خدا کنه که باهمینا خوب شه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




