سلام ب همه..کسی بوده مثل من بعد تولد نوزاد سرش ورم داشته باشه؟دکتر میگه بخاطر زایمان طبیعیه بعد چندماه درست میشه..ولی میترسم نکنه ک خوب نشه سر پسرم..😥خانم دکتر نظر شما چیه؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2129
1402/08/27






