سلام دکترجان.لیپوزوفر قرمز بهتره یا آبی؟اخه اگه قراره قرمز دو سی سی و آبی یه سی سی بدیم ک اخرش میزان اهن جفتش ۱۴ میشه
پس چه فرقی دارن باهم؟
و اینکه مولتی بیبی جویس بهش میدم.پدیا بست سازگاری نداشت
حالا شنیدم ویواکیدز بهتره.همون بیبی جویس خوبه که ادامه بدم؟
پرسش (1402/08/27):
قطره آهن لیپوزوفر قرمز یا آبی
878
4
1402/08/27
سوال کننده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.





