سلام خانم دکتر
دختر من دو روز بود اسهال داشت و روزی ۷ الی ۸ بار دفع داشت. بردمش دکتر قطره پدی لاکت ۶ قطره صبح ۶ قطره عصر با شیر خشک ال اف تجویز کردن.
الان بعد از ۴ روز یه مقدار مدفوعش سفت تر شده ولی تعداد دفعاتش به همون اندازه ست. طبیعیه یا دوباره به دکتر مراجعه کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



294
1402/08/27




