سلام خانم دکتر عزیز
دختر ۱۰ ماهه من تب کرده و وزنش ۸۲۰۰ هست، طبق تجویز دکتر استامینیفون هر چهار ساعت ۱۵ قطره میدم، الان ۳ روز هست که تب داره ولی انگار شبی بهتر شده ولی از امروز اسهال داره، میتونم قطره پدی لاکت بدم بهش؟اگر بله چه مقدار بدم؟
خانم دکتر امروز آز ادرار هم گرفتم تزش و خداروشکر عفونت ادراری نداشت.
پرسش (1402/08/26):
تب و اسهال نوزاد ۱۰ ماهه
322
8
1402/08/26
سوال کننده
0
1402/08/26
سوال کننده

0
1402/08/26
Elham Degvan
اخه چرا بچه ها اینروزا همش تب واسهالن پسرمنم از دیروزه تب داره اسهال شده 😑😑
0
1402/08/26
سوال کننده
نمیدونم والا، من دوقلو دارم، اون یکی هم داره میگیره، این هفته هم باید برم سرکار و مرخصی زایمانم تموم شده، اصلا ناااابودم
0
1402/08/26
mami m&a
ویروس هست متاسفانه بچه های من هلاک شدن این هفته ببر دکتر . دکتر برا بچه های من قطره رامنفلور داد و گفت اگه شیر خشک میخوره ال اف کن سریع بند میاد
0
1402/08/27
سوال کننده

خانم دکتر امروز این دونه ها ریخت بیرون
0
1402/08/27
سوال کننده
الان دارم میبرمش مجدد دکتر🥺
1
1402/08/27
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
بله پدی لاکت 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید و اگر بهتر نشد رامنوفلور روزی ده قطره بدهید. ولی باتوجه به دانه ها کار خوبی میکنید مجددا مراجعه کنید 💟
بله پدی لاکت 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید و اگر بهتر نشد رامنوفلور روزی ده قطره بدهید. ولی باتوجه به دانه ها کار خوبی میکنید مجددا مراجعه کنید 💟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




