سلام دکتر جان ایام به کام
بچه های من ۴ سال و ۷ ماهه هستن
مهد کودک میرن
و این اواخر مرتب سرماخوردگی دارن
ولی همکلاسیاشون نه
آبریزش بینی سرفه خلط دار دارن
این درسته که میگن شربت تقویتی تو دوران بیماری به بچه نباید داد چون ویروس رو هم قوی میکنه؟
من بهشون آرژی پلاس میدادم الان که باز مریضن قطعش کردم
چی بدم بهشون سیستم ایمنیشون قوی بشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



289
1402/08/26


