
بیا عزیزم
این ترجمهش هستش.
برای امام زمان یه صلوات بفرست
سلام به روی قشنگتون عزیزم
ممنونم از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید ❤️
خونربزی شدید دارید ؟
سلام عزیزم
الان خیر، ولی یه روز بعد هیستروسکوپی تا پنج شش روزی خونریزی شدید داشتم. این ماه هم پریود شدم، اولین پریودیم بعد سقط بود، خیلی درد زیاد وخونریزی شدید داشتم با لختهی فراوان. چطور مگه دکتر؟🥺
دکترجان🥺
من منتظر پیام شمام هنوز...
عزیزم تعداد سوالات زیاد است صبوری کنید به ترتیب جواب خواهید گرفت ، نتیجه پاتولوژی شرایطی را مطرح میکند که در نتیجه آن خونربزی شدید بعد زایمان ممکن است رخ دهد، در مورد درمان بستگی به شرایط شما دارد اگر دیگر خونربزی نداشته باشید ممکن است مشکلی وجود نداشته باشد اما نظر نهایی را پزشکتان بدهند