بچه ها من 5 روزه تو هفته هفدهم هستم طبق سونو ان تی ولی سونو دکترم دوروز کمتر نشون میده،من خیلی به ندرت یه حالتایی تو شکمم احساس یه چیزایی میکنم خیلی خیلی کم هست این احساس، میگم طبیعی هست یا باید بیشتر باشه؟ بچه ام پسره جفتمم تو روز آن تی گفت خلفی ولی دوهفته بعدش دکترم گفت اقدامی هستی 🙄🥴
3
1402/08/25
مامان معجزه خدا
کاملا طبیعیه هنوز زوده
تا ۲۴ هفته برای اولین حرکت وقت داری
تعدادشم از ۲۸ هفته مهمه
تا ۲۴ هفته برای اولین حرکت وقت داری
تعدادشم از ۲۸ هفته مهمه
0
1402/08/25
هارلی 🎈
سلام الان زوده برای حس کردن تکونهاش
البته بستگی ب نوع جفت و چربی شکم هم داره
من خودم با جفت قدامی از هفته۱۶ کامل حس میکردم حرکاتش رو اما مهم از هفته ۲۸ هست.
در مورد جای جفتت هم نمیشه یکبار خلفی یکبار قدامی،صبر کن انومالی برو جای معتبر دقیق بگن.
البته بستگی ب نوع جفت و چربی شکم هم داره
من خودم با جفت قدامی از هفته۱۶ کامل حس میکردم حرکاتش رو اما مهم از هفته ۲۸ هست.
در مورد جای جفتت هم نمیشه یکبار خلفی یکبار قدامی،صبر کن انومالی برو جای معتبر دقیق بگن.
1
1402/08/25
مریم ...
سلام عزیزم
من ۱۷ هفته بودم مث حرکت ماهی حس میکردم و ۱۹ هفته قشنگ لگد بارون میکردم قربونش بشم
بچمم پسره
من ۱۷ هفته بودم مث حرکت ماهی حس میکردم و ۱۹ هفته قشنگ لگد بارون میکردم قربونش بشم
بچمم پسره
0
1402/08/25
مریم ...
بچمم بریجه
1
1402/08/25
فاطمه سادات
سلام عزیزم هرکی متفاوت من بارداری قبلیم یادمه 13 هفته حس حرکت ماهی داشتم خیلی زود بود ولی واقعا این حرکتو متوجه میشدم
0
1402/08/25
سوال کننده
دکتر من پرناتالوژیستِ بعدشم من تموم کارامو پژوهشکده رویان انجام میدم مرکز ناباروری هست اگه تهران باشی میدونی کجاست، از اینجا معتبرتر نداریم، منم ازش رسیدم مگه میشه تغییر کنه گفت بله جفت و رحم میچرخه
0
1402/08/25
سوال کننده
شکم اولت بود؟
0
1402/08/25
سوال کننده
الهییییییی، ولی فکر میکنم حس خوبی نباشه ترس داره انگار
0
1402/08/25
سوال کننده
شکمم چربی نداره قبل بارداریم شکمم تخت بود
1
1402/08/25
یه مامان پر انرژی
من هنوز حس نمیکنم حرکاتو😭
0
1402/08/25
سوال کننده
🥺منم چند روز دیگه میرم تو هجده هفته بچه اولمم هست حتما طبیعیِ
0
1402/08/25
لی لی (مامان سلین) .
مگه منظومه شمسیه😅😅😅ساقیشو زنده میخوام😅
عزیزم یه سرچ ساده کن و فرآیند بارداری رو حتما از ابتدای لقاح ببین چجوریه
اونوقت از گردش امعاواحشا دیگه چیزی نمیگی
اگر رحم یا جفت بخواد حرکت کنه که بچه ای باقی نمیمونه
عزیزم یه سرچ ساده کن و فرآیند بارداری رو حتما از ابتدای لقاح ببین چجوریه
اونوقت از گردش امعاواحشا دیگه چیزی نمیگی
اگر رحم یا جفت بخواد حرکت کنه که بچه ای باقی نمیمونه
2
1402/08/25
لی لی (مامان سلین) .
اصلا اصلا نگران متوجه شدن حرکات نباشید😊
من جفتم قدامی هست بارداری اول
و توی ۲۲ هفته توی خواب اولین لگدش منو از خواب بیدار کرد،حرکت واقعی اینه
و اهمیت حرکات از هفته ۲۵ الی ۲۸ هست
خصوصا از ۲۸ هفته دارای نظم و الگوی حرکتی میشن و باید با دقت هر روز پیگیرش باشید
من جفتم قدامی هست بارداری اول
و توی ۲۲ هفته توی خواب اولین لگدش منو از خواب بیدار کرد،حرکت واقعی اینه
و اهمیت حرکات از هفته ۲۵ الی ۲۸ هست
خصوصا از ۲۸ هفته دارای نظم و الگوی حرکتی میشن و باید با دقت هر روز پیگیرش باشید
1
1402/08/25
فاطمه سادات
بله عزیزم اولی
1
1402/08/26
مریم ...
ن ترس نداره قشنگم آنقدر ذوق میکنی
0
1402/08/26
مامان شهرزاد کوچولو .
من از هفته ۱۹متوجه شده بودم انگار یک حبابی تو شکمم میترکید چقدر حس خوبی بود یادش بخیر
0
1402/08/26
سوال کننده
حالا یه هفته دیگه میرم برای سونو غربالگری از دکتر سونو گراف میپرسم یه بار دیگه بهم بگه جفتم چیه ازشم حرف دکترمو میپرسم
0
1402/08/26
سوال کننده
من چرا فکر میکنم حال خوبی نمیشم شاید چون میترسم این جوریم هنوز که تجربه نکردم 🥺
0
1402/08/26
سوال کننده
راستی لیلی تو جنسیت بچه ات چیه مال من پسر شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



426

