سلام خانوم دکتر عزیز و دوستان گل. دخترم ۸ ماهشه شیر خودمو میخوره و غذای کمکی . از وقتی کمکی شروع کردم زیاد دفع داره روزی ۶ یا ۷ بار البته زیاد شیر و غذا نمیخوره. هر چن وقت ی بارم اسهال میشه این سری اول سرما خورد ی روز آبریزش بینی داشت و تب و خلط گلو و بینی از روز بعد اسهال شدید. آبکی هر ۲۰ دقیقه ی بار بردم دکتر برا سرماخوردگی قطره پلارژین برا اسهال کیدی لاکت داد چن روز گذشت دیدم خوب نشده باز بردم دکتر دوباره همون داروهارو داد الان ده روزه ک بچم اسهاله خوب نمیشه تو این ده روزم غیر از شیر خودم چیزی نخوره کلا از اشتها افتاده تو این مدت حدود یک کیلو وزنش کم شده. هنوز خلط بینی داره . دفعات پی پی کردنش خیلی کمتر شده ولی هنوز همونطور اسهاله و پی پی هاش چربه میشورم قشنگ چربی رو حس میکنم. اوایل رنگ مدفوعش کامل سبز بود و خلطی الان رنگش زرد خیلی روشن ب سفیدی میزنه و بوی ماست ترش کرده میده
چ کنم خوب شه ؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



298
1402/08/25



