سلام دکترجان.وقتتون بخیر
من دندونمو کشیدم و درد وحشتناکی داره
شیاف دیکلوفناک استفاده کردم از صبح ولی اسهال میشم وقتی زیاداستفاده کنم
قرص مجاز چی هستش؟
نوافن مجازه مصرف کنم؟
هرچندساعت؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



275
1402/08/24


