سلام دکترجان
جمعه بعدازظهر دخترمو بردم حمام دو ساعت بعد دخترم خیلی ببخشید اسهال کرد با حجم زیاد (نمیدونم بخاطر حمام بود یعنی کمرش سرما خورده) روز شنبه هم تا ظهر دوبار اسهال کرد که رنگش تیره تر از رنگ معمولی مدفوع بود دیگه از روز شنبه تا دیشب سه شنبه مدفوع نداشت دیشب دوباره اسهال کرد با حجم زیاد و رنگ تیره و بوش هم کمی بد بو بود به نظرتون علتش چیه؟
پرسش (1402/08/24):
اسهال نوزاد ۷۰ روزه
426
32
1402/08/24
سوال کننده
1
1402/08/24
مامان اوینا
سلام احتمال ابنکه سرما زده باشه زیاده
پهلوهاشو چرب کن با یه پارچه نخی ببند گرم نگه دار درست میشه
پهلوهاشو چرب کن با یه پارچه نخی ببند گرم نگه دار درست میشه
0
1402/08/24
سوال کننده
با روغن زیتون چرب کنم؟ یا روغن محلی؟
0
1402/08/24
پ
عزیزم اگر روزی هفت هشت بار شکمش کارکنه وابکی باشه اسهاله.بهش قطره پدی لاکت بده
0
1402/08/25
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟
0
1402/08/25
سوال کننده
پدی لاکت
دایمتیکون
آد
زینک سولفات
۸ آبان پیش دکتر رفتیم که عفونت ادراری داشت شربت سفکسیم داد هفت روز استفاده کرد روزی دو سی سی
سه روز هم هست که بهش اس امپرازول میدم نصف بسته صبح نصف شب
دایمتیکون
آد
زینک سولفات
۸ آبان پیش دکتر رفتیم که عفونت ادراری داشت شربت سفکسیم داد هفت روز استفاده کرد روزی دو سی سی
سه روز هم هست که بهش اس امپرازول میدم نصف بسته صبح نصف شب
0
1402/08/25
سوال کننده

ببخشید این عکس امروز صبح البته رنگش تو عکس خیلی کم تیره تر افتاده
0
1402/08/25
سوال کننده
عکس پوشک دخترم با معذرت
0
1402/08/25
سوال کننده
خانم دوباره دفع داشت ولی نمیدونم اینا چیه تو مدفوعش میشه ببینین ببخشیدا
0
1402/08/25
سوال کننده

0
1402/08/25
پزشک اوما
عزیزکم مدفوع خلطی است از نظر حساسیت حتما باید کنترل گردد فعلا رامنوفلور هم روزی ده قطره بدهید و شنبه مراجعه کنید
0
1402/08/27
سوال کننده
چشم
ممنون خانم دکتر
یه سوال دیگه دانه های سیاه توی اسهالش برای چیه؟ علتش چی میتونه باشه
ممنون خانم دکتر
یه سوال دیگه دانه های سیاه توی اسهالش برای چیه؟ علتش چی میتونه باشه
1
1402/08/28
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و عکس بگیرید تا ببینم
0
1402/08/28
سوال کننده

خانم دکتر با عرض معذرت
0
1402/08/28
سوال کننده
ممنون دکترجان
1
1402/08/28
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ❤️
قوام دفع خیلی آبکی است مراجعه کردید؟ آزمایش مدفوع انجام شده؟
قوام دفع خیلی آبکی است مراجعه کردید؟ آزمایش مدفوع انجام شده؟
0
1402/08/29
سوال کننده
فردا آزمایش باید بده
1
1402/08/29
پزشک اوما
حتما انجام دهید تا بتوان نظر داد
0
1402/08/29
سوال کننده
خانم دکتر چون مدفوع خلطی داره الان مدفوع کرد من از روی پوشک منتقل کردم توی قوطی گذاشتم داخل یخچال که فردا صبح زود ببرم آزمایششگاه
قابل قبول هست این نمونه؟
چون نمیدونم دیگه کی مدفوع کنه
قابل قبول هست این نمونه؟
چون نمیدونم دیگه کی مدفوع کنه
0
1402/08/29
سوال کننده
البته ادرار قاطیش نبوده ها و اینکه اندازه یه بند انگشت از قسمت مخاطشه
1
1402/08/30
پزشک اوما
جان دلم باید از آزمایشگاه جویا شوید ولی فکر نمیکنم مشکلی بگیرند
0
1402/09/01
سوال کننده

جواب آزمایش مدفوع دخترم دوماه و ۱۷ روزشه
0
1402/09/01
سوال کننده
دکتر جان جواب آزمایش دخترم
0
1402/09/02
پزشک اوما
عزیزم خون مخفی و کالپروتکتین چک نشده ولی خلطی بودن تایید شده
0
1402/09/02
سوال کننده
باید چکار کنم؟
بردم دکترش گفت همون پدی لاکت بدم و شربت زینک سولفات
بردم دکترش گفت همون پدی لاکت بدم و شربت زینک سولفات
0
1402/09/02
پزشک اوما
این موارد هم اگر چک شوند بهتر است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




