سلام من دو روزه شیرخشک دخترمو عوض کردم
تا پریروز بیومیل ای آر 1 میخورد ولی الان براش آپتامیل خریدم چون رفلاکسش خیلی بهتر شده دکتر گفت شیرخشک ساده دیگه بهش بده
ولی از وقتی اینو بش دادم موقع دسشویی خیلی زور میزنه درصورتیکه مدفوعش نرمه و سفت نیس
چرا بنظرتون؟چیکار کنم؟
بعد شیر نخوردنشم خیلی بدتر شده بااینکه طعم این شیر بهتراز شیرقبلیش ک رژیمی بوده هست
بنظرتون شیرشو عوض کنم؟سوپرامیل و نان خوشمزه تر نیس؟😮💨💔
442
52
1402/08/24
سوال کننده
0
1402/08/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم درباره شیرخشک تجربه ای ندارم امااگه حس میکنی یکخورده ام قوام مدفوعش سفته روعن زیتون وکره حتما توغذاش بزن
0
1402/08/24
سوال کننده
نه آخه دخترم کلا یبوستیه ولی این دو روزه اصلا موفوعش سفت نیس
0
1402/08/24
😍 ❤
عزیزم چرا بیومیل ساده براش نگرفتی
1
1402/08/24
😍 ❤
دختر منم رفلاکس داشت تا ۶ماهگی بیومیل ای آر خورد بعدش بیومیل ساده خداروشکر هیچ مشکلیم نداشت
0
1402/08/24
😍 ❤
مدفوعشم یا هرروز یا یه روز درمیانه
0
1402/08/24
🤱فرزانه خانم🤱
اره موافقم منم میخواستم همینو بگم
0
1402/08/24
🤱فرزانه خانم🤱
دختر منم بیومیل آر ی مدت خورد بعدش بیومیل ساده دادم
0
1402/08/24
🤱فرزانه خانم🤱
الان استرس ۶روز دیگه رو دادم که باید بیومیل ۲بدم امیدوارم مشکلی پیش نیاد
0
1402/08/24
😍 ❤
اره دکتر گفت همینو بش بدهحتی الان که بالای یکسالهو شیرش باید بیومیل ۳ باشه اما اینجا اصلا پیدا نمیشه من هنوز ۲ رو بهش میدم تا وقتی از شیر بگیرمش
0
1402/08/24
😍 ❤
نه عزیزم خیالت راحت
بهش غذا نمیدی؟
بهش غذا نمیدی؟
0
1402/08/24
😍 ❤
همین که غذا خور بشن دیگه راحت میشی
0
1402/08/24
سوال کننده
اخه میگفتن آپتامیل خیلی چربتر و بهترو فلانه
0
1402/08/24
سوال کننده
بیومیل ساده مزش خوبه؟😢
0
1402/08/24
😍 ❤
بیومیل واسه دختر من که خیلی خوب بود خداروشکر ماهی ۱کیلو رو داشت الانم که وزنش خدارو هزار مرتبه شکر خیلی ه
خوبه
خوبه
0
1402/08/24
😍 ❤
شما باید اون شیری رو بدید که به بچتون بسازه الان همه میگن نان وزن دهیش عالیه ولی اصلا برا دختر من خوب نبود
0
1402/08/24
😍 ❤
نمیدونم نخوردم خودم😂😂ولی دخترم که دوس داره
0
1402/08/24
😍 ❤
وزن دخترتون چقده الان؟
0
1402/08/24
نسترن موسوی
اپتامیل پسرمنم میخورد خیلی اذیت میشد هر پنجروز دفع داشت و طفلک خیلی زور میزد.
عوض کردم ببلاک میدمبهش.
عوض کردم ببلاک میدمبهش.
0
1402/08/24
سوال کننده
۸۷۰۰
0
1402/08/24
سوال کننده
بعد شیرشم پرررراز حباب میشه که کلا نمیره حبابا
میشه اینم تاثیر داشته باشه؟
میشه اینم تاثیر داشته باشه؟
0
1402/08/24
سوال کننده
خداروشکر
0
1402/08/24
سوال کننده
ببلاک به دخترم نساخت قبلا امتحان کردم☹️
0
1402/08/24
😍 ❤
خب ماشالله وزنش خوبه همون بیومیل ساده رو بده
0
1402/08/24
😍 ❤
من ببلاک که میدم شیرش پر حباب میشد دخترم همیشه نفخ داشت
0
1402/08/24
سوال کننده
تازه من دخترم چون به زوووور شیر میخوره سر شیشه رو یکم با چاقو گشاد کردم دو ماهه
شیر قبلی حباب نداشت ولی الان قشنگ همه حبابارو میره تو معدش
شیر قبلی حباب نداشت ولی الان قشنگ همه حبابارو میره تو معدش
0
1402/08/24
پ
ربطی به طعم شیر ندارع بنظر من نباید به این زودی شیر ای ار رو عوض کنی وساده بدی
0
1402/08/24
😍 ❤
عزیزم من تا ۶ ماهگی به دختر بیومیل ای ار دادم از اول ۷ماهگی بانظر پزشکش به ساده عوضش کردم
0
1402/08/24
پ
خب دختر شما حتما رفلاکسش کامل خوب شده که شیرش رو ساده کردید.بعضی از بچه ها ممکنه کمی دورتر رفلاکسشون خوب بشه و بااینکه نوع بیومیل ای ار رو چرابیومیل ساده نگرفته باشما موافقم
0
1402/08/24
پ
اما بنظرم رفلاکسش برگشته
0
1402/08/24
پ
من خوردم خوشمزس😂
0
1402/08/24
😍 ❤
اره برا دخترم پزشکش گفت ساده بگیرم
0
1402/08/24
😍 ❤
نوش😂من بوشم بهم میخوره حالم بد میشه بو روغن ماهی و زنگ آهن میده😂😂😂
0
1402/08/24
سارا کیانی
عزیزم کامفورت بده منم ساده دادم یبوست شد دوباره کامفورت دادم OK شد
0
1402/08/25
پزشک اوما
سلام نازنینم
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟
0
1402/08/25
سوال کننده
سلام دکترجان
فقط مواقع یبوستش پدی لاکت میدم
فقط مواقع یبوستش پدی لاکت میدم
0
1402/08/25
سوال کننده
دکترش گفت اشکالنداره
0
1402/08/25
سوال کننده
کاش منم آپتامیل نمیگرفتم پس☹️
0
1402/08/25
سوال کننده
کلا از همون روز اول بد شیر میخورد یه بار نشد والا تا ته شیرشو بدون ادا و گریه بخوره
هنوز اکثرا ۲ساعتی یه بار ۹۰ سی سی میخوره😭
حسرت به دلم موند یه بار ۱۵۰ تا بخوره
هنوز اکثرا ۲ساعتی یه بار ۹۰ سی سی میخوره😭
حسرت به دلم موند یه بار ۱۵۰ تا بخوره
0
1402/08/25
سوال کننده
نوعه شیره؟
0
1402/08/25
پ
مواقع یبوست بی بی کر میدن نه پدی لاکت
0
1402/08/25
سوال کننده
والا من بچه اولمه هیچ اطلاعی ندارم هرچی دکتر میگه انجام میدم
0
1402/08/25
💕momy mahsa💕 🫂
نبات جان خدا قوت، از وقتی یادمه با شیرخوردن دخترت درگیر بودی😢😢
0
1402/08/25
💕momy mahsa💕 🫂
خواستم بگم منم عین خودتم ✋✋😬
0
1402/08/25
پ
ومن🥲
0
1402/08/25
سوال کننده
هعی خواهر پیر شدم🥴🥴🥴
0
1402/08/25
سوال کننده
یعنی تا ۲ سالگی باید همینقد درگیر باشیم😭
1
1402/08/25
🤱فرزانه خانم🤱
نبات جان الان دیگه تو میتونی غذا بدی بهش چرا هر دو ساعت بهش شیر درست میکنی
0
1402/08/25
🤱فرزانه خانم🤱
از ۶ماهگی به بعد از ی وعده غذایی شروع باید بکنی تا بشه ۳وعده بعدش دیگه کلا باید ۵بار در روز شیر درست کنی
0
1402/08/25
🤱فرزانه خانم🤱
دختر منم شدیدا بد شیر میخورد دکترش از ۵ماهگی به من گفت غذا کمکی رو شروع کنم کم کم
0
1402/08/25
پزشک اوما
عزیزم بهجای پدی لاکت روزی 5 قطره بیبی کر بدهید تا تغییرات را ببینیم، ماساژ شکمی و حرکت دوچرخه پا را هم فراموش نکنید اگر بهتر نشد در مورد تعویض شیرخشک با پزشک دلبندتان مشورت بگیرید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- نگرفتن سینه توسط نوزاد
- سزارین و کم بودن شیر و جای بخیه
- گریه نوزاد و بیقراری
- بالا آوردن نوزاد بعد از شیرخوردن
- تاریخ انقضا شیرخشک آپتامیل
- خانوما کیا از شیر خشک گیگوز استفاده کردن؟
- راه های افزایش شیرمادر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- حساسیت به پروتئین گاوی که میگن چجوریاس؟




