سلام ب همگی.نوزاد شمام اینطوریه ک وقتی تازه شیر خورده و مثلا نیم ساعتی گذشته،بازم با دهنش دنبال شیر میگرده یا همش دست تو دهنش میکنه؟واقعا نمیدونم طبق غریزه س یا گرسنه؟