سلام خسته نباشین،من بچم،یکسال و یک ماهشه یکمی ابریزش بینی داره با سرفه دکتر بهش شربت کتوتیفن داده واسپری بینی رستانکس،ایا این شربت برای بچم خوبه؟عوارضی نداره؟چون قبلا فقط دکتر سیتریزین میداد الان این شربت رو داده
0
1402/08/24
fatem F
مشکلی نداره عزیزم پسر منم ۱۵ ماهش بود دکتر بهش داده بود ، چند بار مریض شده دکترهای مختلف براش همینو نوشتن
0
1402/08/24
سوال کننده
شربت خوبیه؟عوارض نداره؟اینقدر میترسم
0
1402/08/24
fatem F
نه عزیزم نترس ، دیگه بالای یکسال داروهای بیشتری میشه به بچه داد
0
1402/08/24
پونه مامان دیار
مشکلی نداره دختر منم براش نوشت بیست روز پیش
0
1402/08/24
سوال کننده
ممنون
0
1402/08/24
سوال کننده
برای چی هس این شربت؟
0
1402/08/24
🌱❣happymam ..
برا سرفه خشک و اسم و الرژی و خروسکه
چون ابریزش سیتریزین بهتره بدنش مقاوم میشه ب کتوتیفن
چون ابریزش سیتریزین بهتره بدنش مقاوم میشه ب کتوتیفن
0
1402/08/25
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید باتوجه به سن دلبندتان مشکلی ندارد 💐
زنده باشید باتوجه به سن دلبندتان مشکلی ندارد 💐
1
1402/08/25
سوال کننده
ممنون
0
1402/08/25
پزشک اوما
خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



316

