تازه امروز چهار ماه کامل شده
وای که این واکسن زدنا چه داستانی داره. منم کوچولوم باید شنبه ببرم واسه واکسن دوماهگیش، کمی بینیش کیپه و خس خس میکنه! امروز ببرم دکتر ببینم چی میگه 😑 متنفرم از دکتر رفتن دیگه اینقدر این مدت رفتیم و اومدیم
ولی تا شنبه صبر کنی هم مشکلی نیست
اگه پزشک خانواده دارین همون جا واکسن میزنن ببر پیش اون نگاه کنه بعد اگه اجازه داد واکسن رو بزن
البته من موقع واکسن دخترم میبردم پیش پزشک خودش اجازش رو میگرفتم بعد واکسن میزدم
نه مشکلی نداره...اما میخام یعنی شوهرم خونه باشه کمکم ...اگه فردا نزنم میره برا هفته دیگه
سلام به روی ماهتون مامان جان
چند روز از شروع بیماری گذشته؟ در خانه ماسک بزنید جانم
سلام چند روزی بود فقط سرفه داشتم الان دو روزه بدتر شدم دیروز رفتم دکتر ...ماسک دارم مدام ...اما نبردم هنوز واکسن بزنن
عزیزم بله متوجه شدم ولی دقیقا چند روز است از شروع گذشته
معمولا میتوان گفت اوج دوره انتقال گذشته ولی خب من توصیه میکنم واکسن را تا 5روز به تاخیر بیندازید اگر مشکلی نداشت بزنید