سلام مجدد خانم دکتر، سوال دیگه ای دارم
من با وزن55 کیلو زایمان کردم، امروز ک باز خودمو وزن کردم50 کیلو بودم،بعد زایمان شکمم کامل جمع شد وگفتن رحم کامل جمع شده، اما وقتی دراز میکشم رحمم گاهی منقبض میشه و به وسعت یه پرتقال اندازه یکی دو سانت از سطح شکمم بالا میاد و کاملا قابل لمس و دیدنه ولی به سمت پهلوی راستم متمایله و دقیقا وسط نیست، آیا این مشکل سازه؟
خونریزیم عادیه و روزی چند دفعه پیش میاد که درد زیر شکم و کمر دو سه دقیقه ای میگیرم مثل زمان زایمان ولی قابل تحملتر، آیا اینم طبیعییه؟
پرسش (1402/08/24):
وسط نبودن رحم و جمع شدن آن
1010
72
1402/08/24
سوال کننده
1
1402/08/24
سوال کننده

تو عکسم کاملا مشخصه
0
1402/08/24
سوال کننده
اینم بگم ک قبل بارداری هم وزنم52کیلو بوده
1
1402/08/24
بانو آسو .
چه جالب اولین باره میبینم ی همچین چیزی
1
1402/08/24
مامان مهدی و مهوا
یه مدت شکمتو ببند ببن خوب نمیشه
1
1402/08/24
مریم بخشی
جل الخالق ندیده بودم
برو متخصص عزیزم بیماریای زنانه رو باید جدی بگیریم
برو متخصص عزیزم بیماریای زنانه رو باید جدی بگیریم
1
1402/08/24
mina ashrafi
بهتره پیگیری کنی عزیزم
2
1402/08/24
ana anahid
عزیزم من دقیقا تا دو سه روز بعد زایمان همین مشکل رو داشتم
مخصوصا موقع شیردهی
هر دکتر و پرستاری ک روز اول میومد بالای سرم بهش میگفتم ک نکنه مشکلی باشه
اوناهم میگفتن طبیعیه و تا دو سه روز همین اوضاعه
مخصوصا تایم شیردهی چون انگار رحم بیشتر متوجه میشه ک جنین نیست و منقبض میشه تا بحالت اولیه برگرده
باز نظر پزشک مهمه
ولی ب من گفتن طبیعیه
منم لاغرم و خب این انقباض خیلی واضح بود
مخصوصا موقع شیردهی
هر دکتر و پرستاری ک روز اول میومد بالای سرم بهش میگفتم ک نکنه مشکلی باشه
اوناهم میگفتن طبیعیه و تا دو سه روز همین اوضاعه
مخصوصا تایم شیردهی چون انگار رحم بیشتر متوجه میشه ک جنین نیست و منقبض میشه تا بحالت اولیه برگرده
باز نظر پزشک مهمه
ولی ب من گفتن طبیعیه
منم لاغرم و خب این انقباض خیلی واضح بود
0
1402/08/24
سوال کننده
ب منن گفتن رحمت کاملا جمعه، حتی آخرین نفر که اومد ویزیت کنه و شکممو فشار بده و بره، گف واااااا، اینکه شکم نداره
0
1402/08/24
سوال کننده
آخه چیزی واسه بستن نداره، مشکلم وسط نبودنشه
0
1402/08/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
مگه جای اصلی رحم وسط شکمه؟
1
1402/08/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بنطرم چیزخاصی نیست حالاانشالله دکتراوماهم همینوبگه ولی نهایتش یک سونوگرافی میشی وخیالت راحت میشه راستی قدم نورسیده مبارک باشه و بچه های نازنین ات زیرسایه پدرومادر بزرگ بشن وعاقبت بخیر❤️
0
1402/08/24
سوال کننده
نیس؟ 😁
1
1402/08/24
سوال کننده
مرسی قربونت بشم🌹🌹🌹🌹
0
1402/08/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
نمیدونم والا .ولی اینومیدونم هیچی توبدن دقیق وسط نیس مثلا عمری فک میکردم قلب سمت چپه فهمیدم وسط مایل به چپ معده وروده ام موقع بارداری جاشون عوض میشه رحم که دیگه جاخودش داره🤣🤣🤣
0
1402/08/24
سوال کننده
😂👍
0
1402/08/24
m 00 0
فاطمه ایستاده عکس از شکمت بده
خوشبحالت واقعاااا
راستی پسرت چند کیلو بود؟
خوشبحالت واقعاااا
راستی پسرت چند کیلو بود؟
0
1402/08/24
Maryam M
من موقعی تو بیمارستان بودم روز دوم همینطور بود ب پرستار گفتم اومدن شکمم دوباره فشار دادن خونه خارج شد و خوب شدم
0
1402/08/24
m 00 0
فاطمه ماساژ بده همون قسمت رو
0
1402/08/24
نسترن موسوی
عزیزم قدم نو رسیده مبارک باشه❤
ی سوال کل بارداری چقد وزن اضافه کردی؟
ی سوال کل بارداری چقد وزن اضافه کردی؟
0
1402/08/24
❤mahur❤ ❤mahak❤
فاطی دبدی گفتم شیکمت اندازه دماغ منه🤣🤣دماغ منم کج شد بعد زایمان
1
1402/08/24
سوال کننده
آخه ایستاده ک چیزی نداره مرضیه، اول میخواستم از بالا عکس بدم دیدم اصن اوتی که میخوام نشون بدم دیده نمیشه😂
دیگه اینجوری عکس گرفتم که پرتقالش خوب دیده بشه😁
دیگه اینجوری عکس گرفتم که پرتقالش خوب دیده بشه😁
1
1402/08/24
سوال کننده
خوشبحالی نداره مرضیه، اوراقی شدم بخدا، میدونم تا یکسالگیش انقد وزن کم میکنم ک از قیافه و هیکل میوفتم، اینجوریشم خوب نیس بخدا😬
0
1402/08/24
سوال کننده
3220 بود
0
1402/08/24
سوال کننده
آخه همیشه اینجوری نیس، یکی دوبار تو روز که منقبض میشه اینجوری بالا میاد و سفت میشه وگرنه که صافه در حالت عادی
0
1402/08/24
سوال کننده
مرسی گلم
از52 رسیدم ب55☹️
از52 رسیدم ب55☹️
0
1402/08/24
سوال کننده
خدانکشتت آزاده ک من دارم با بخیه بزور جلو خندمو میگیرم😂😂😂😂
2
1402/08/24
m 00 0
اشکال نداره سنی نداری که
۳۰ به بعد بشی چاقتر میشی غصه نخور
منم ۴۰ و خوردی بولم الان هرچی میخوام خودمو ۶۰ برسونم نمیتونم
۳۰ به بعد بشی چاقتر میشی غصه نخور
منم ۴۰ و خوردی بولم الان هرچی میخوام خودمو ۶۰ برسونم نمیتونم
1
1402/08/24
fatemeh...
ماشالله
1
1402/08/24
m 00 0
ماشالله خوب بود
0
1402/08/24
fatemeh...
حالا من این همه وزن اضافه میکنم اخرش بچه هام مث جوجه دنیا میان😑
1
1402/08/24
m 00 0
عزیزم اشکال نداره دنیا اومدن خودشون وزن میگیرن
تازه تو بچه هات پشت هم هستن توانی واست نمونده که
تازه تو بچه هات پشت هم هستن توانی واست نمونده که
1
1402/08/24
سوال کننده
مهم سلامتیشونه فاطی نه وزنشون
0
1402/08/24
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
دفع لخته ندارید ؟
دفع لخته ندارید ؟
1
1402/08/25
Zahra Delbar
فاطمه من سز بودم همینجوری بود دقیقا همون قسمت که عکس فرستادی به مرور خودش رفع شد
0
1402/08/25
سوال کننده
نه، ولی اینو بگم که داره بهتر و بهتر میشه، مثلا اون انقباضا نسبت به دو روز اول خیلی کم شده و شدتشم در اون حد نیست دیگه
0
1402/08/25
سوال کننده
واسه منم داره بهتر میشه، ولی ترسیدم😅
1
1402/08/25
m 00 0
انقباضا طبیعیه دیگه
رحم داره میره سرجاش.و جمع تر میشه
یهو که رحم مثل قبل بارداریت اونقدر کوچیک نمیشه طول میکشه
رحم داره میره سرجاش.و جمع تر میشه
یهو که رحم مثل قبل بارداریت اونقدر کوچیک نمیشه طول میکشه
0
1402/08/25
سوال کننده
آره، چیکار کنم خب یهو یه پرتقال سفت میشد ترسیدم😂😅
1
1402/08/25
m 00 0
اره حق داری
اگه سز بودی بیشتر میترسیدی
من که همش میترسیدم چیزی جا گذاشته باشن
بعد زایمان دومم اینقدر درد داشتم چندین بار سونو کامل شکمی انجام دادم .میگفتم یه چیزی جا گداشتین من اینقدر درد دارم🤣
اگه سز بودی بیشتر میترسیدی
من که همش میترسیدم چیزی جا گذاشته باشن
بعد زایمان دومم اینقدر درد داشتم چندین بار سونو کامل شکمی انجام دادم .میگفتم یه چیزی جا گداشتین من اینقدر درد دارم🤣
0
1402/08/25
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣👍
0
1402/08/26
Zahra Delbar
انشاالله همین چند روز دیگه کامل رفع میشه، راستی مامانت اومدن پیشت؟ نی نی چطوره ساکته؟
0
1402/08/26
سوال کننده
آره، رفتم معاینه دکتر گف آماده ای، زنگ زدم مامانم، یجوری رسید که بعد 2،3 ساعت رفتم بیمارستان 😁
چقد واسه همین نوضوع استرس داشتمااااا☹️
آره خداروشکر، مگه اینکه کولیک و رفلاکس و اینا بخواد از این به بعد خودشو نشون بده
چقد واسه همین نوضوع استرس داشتمااااا☹️
آره خداروشکر، مگه اینکه کولیک و رفلاکس و اینا بخواد از این به بعد خودشو نشون بده
0
1402/08/27
Zahra Delbar
خوش اومدن عزیزم، به سلامتی، نه گل انشاالله که این علائم رو نداشته باشه، پسرت داشت یا نه؟
1
1402/08/27
سوال کننده
😘😘😘😘😘
زمان ابولفضل ک بیچاره بودم😅
زمان ابولفضل ک بیچاره بودم😅
0
1402/08/27
پزشک اوما
عزیزم بنابراین جای نگرانی نیست صبوری کنید به مرور بهبود خواهد یافت😘😘
1
1402/08/27
سوال کننده
🙏🤩🥰🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
0
1402/08/27
پزشک اوما
stk: |~|2|~|grunge_14_col
0
1402/08/28
Zahra Delbar
انشاالله این کوچولو جوری باشه که راحت از هر زمانی برات بگزره
1
1402/08/28
سوال کننده
انشالله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




