سلام
لطفا منو راهنمایی کنین
من چندروز پیش ازمایش قند خون ناشتا دادم و عددش:۹۰
بلافاصله با دستگاه گرفتم:۷۸
بعد رفتم نمایندگی که دستگاه رو درست کنن و دقیق بشه
فروشنده گفت اینقد تفاوت طبیعه
گفت صددرصد ازمایشگاه بهتر و دقیقتر قندخون رو مشخص میکنه تا دستگاه
و درستش نکرد
گفت هرزمان که تست قند با دستگاه گرفتم خودم ۱۰ عدد بهش اضافه کنم
نظرشما چیه؟!
میتونه این همه تفاوت داشته باشه و طبیعی باشه؟!
بنظرتون فروشندهه از سر باز نکرد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



274
1402/08/24




