سلام خانم دکتر تیتر بتا دادم یک روز از موعدم گذشته خوبه عدرش؟
بعد دو روز دوباره باید تکرار کنم؟ یا نیازی نیست.
کی برم سونو؟
طبق اوما و تاریخ پریودم الان ۵ هفتمه ولی طبق ازمایش الان ۳ هفتمه تقریبا
کی برم سونو؟
پرسش (1402/08/23):
تیتر بتا دادم عددش خوبه؟
667
31
1402/08/23
سوال کننده
3
1402/08/23
سوال کننده

0
1402/08/23
سوال کننده
من ایران نیستم برا همین به زبان روسی نوشته شده
0
1402/08/23
سوال کننده
ولی ازمایش تیتر بتا دادم
0
1402/08/23
مریم ...
سنو ۸ هفته و چن روز بهترین زمانه ک استرس نمیگیری
2
1402/08/23
مریم ...
بارداریتم مبارک عزیزم انشالله ب خوشی طی کنی مراحل
0
1402/08/23
فهیمه N
عالیه عزیزم انشاالله بسلامتی باشه
0
1402/08/23
سوال کننده
مرسی عزیزم
یعنی دو هفته دیگه برم؟ طبق اوما برم سونو
یعنی دو هفته دیگه برم؟ طبق اوما برم سونو
0
1402/08/23
فهیمه N
سه هفته دیگه برو
1
1402/08/23
مریم ...
طبق آزمایشات
1
1402/08/23
سوال کننده
مرسی عزیزمم
0
1402/08/23
baran .
مبارک باشه عزیزم عددش خیلی خوبه نگران نباش ۳ هفته دیگه برو سنو قلب من تیتر بتام ۲۲۱ بود 😅ماشاالله مال تو خوبه نگران نباش
0
1402/08/23
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
مبارکه عالیه نیاز ب تکرارم نبس
0
1402/08/23
سوال کننده
مرسی عزیزم
شما همونی بودید که دوقلو بود؟
نکنه برا منم دوقلو باشه:)))) چون قرص محرک تخمدان خورده بودم
به نظرت تکرار نکنم دیگه؟
شما همونی بودید که دوقلو بود؟
نکنه برا منم دوقلو باشه:)))) چون قرص محرک تخمدان خورده بودم
به نظرت تکرار نکنم دیگه؟
0
1402/08/23
مهسا 26
خوبه نمیخاد تکرار کنی
سه هفته دیگه برو سونو
سه هفته دیگه برو سونو
0
1402/08/23
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/08/23
سوال کننده
مرسی عزیزمم
0
1402/08/23
فافا s
مبارکهعالیه.نه نمیخوادتکرارکنی استرس نداشته باش هفته ذیگ برو براساک بعدم براتشکیل قلب
0
1402/08/23
baran .
بله عزیزم
نه اصلا نیازی به تکرار نیست گلم
ان شاءالله هرچی تو دلته خدا نصیبت کنه عزیزم
دو قلو بودنو بتا مشخص نمیکنه فقط سنو تشخیص میده نگران نباش فقط بسپار به خدا فقط ازش بخواه صحیح و سالم باشه
نه اصلا نیازی به تکرار نیست گلم
ان شاءالله هرچی تو دلته خدا نصیبت کنه عزیزم
دو قلو بودنو بتا مشخص نمیکنه فقط سنو تشخیص میده نگران نباش فقط بسپار به خدا فقط ازش بخواه صحیح و سالم باشه
0
1402/08/23
مامان نی نی
میخواستم بگم آزمایشگاهه مشکل داره حروفش برعکسه 😂😂😂😂
0
1402/08/23
At i
مبارکه عزیزم سالم بغلش بگیریش
0
1402/08/23
fatem F
مبارکه 😍 عددش هم خوبه اصلا درگیر عدد و اینا نباش عزیزم ، فعلا تا سونو ان تی طبق تاریخ پریودت حساب کن
0
1402/08/23
Zi Zi
خیلیم خوبه عزیزم مبارک باشه
1
1402/08/23
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
یک عدد بتا به تنهایی صرفاً به ما نشان می دهد که شما باردار هستید ، اگر سابقه مولار یا خارج رحمی یا درد پیشرونده یا لکه بینی ندارید نیازی به تکرار بتا نیست مبارکتان باشد جان دلم 💜
یک عدد بتا به تنهایی صرفاً به ما نشان می دهد که شما باردار هستید ، اگر سابقه مولار یا خارج رحمی یا درد پیشرونده یا لکه بینی ندارید نیازی به تکرار بتا نیست مبارکتان باشد جان دلم 💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




