Ooma
پرسش (1402/08/23):

تفسیر آندوسکوپی معده

سلام‌ دکتر اومای عزیز. لطفا تصویر آندوسکوپی منو تفسیر میکنید

تفسیر آندوسکوپی معده
سلام. چه مشکلی داشتید که اندوسکوپی کردید؟
من حدود ۱۰ ۱۵ ساله که ناراحتی معده‌ داشتم. ۴ سال پیش رفتم دکتر و با دارو خوب شد. الان ۲ ماهه که مدام معدم ناراحته انگار توش پره و خالی نمیشه و سنگینه دیروز رفتم آندوسکوپی دادم
ببخشید سلام عزیزم
سلام به روی قشنگتون عزیزم
بنظر زخم معده وجود دارد به متخصص گوارش جهت درمان مراجعه کنید ❤️❤️
سپاسگزارم از محبتتون
خواهش میکنم مهربانم ❤️❤️
انشالله بهتر بشید عزیزج
ممنون عزیزم سلامت باشيد گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.