سلام دکتر اومای عزیز. لطفا تصویر آندوسکوپی منو تفسیر میکنید
0
1402/08/23
سوال کننده

0
1402/08/23
زهرا رادمنش
سلام. چه مشکلی داشتید که اندوسکوپی کردید؟
0
1402/08/23
سوال کننده
من حدود ۱۰ ۱۵ ساله که ناراحتی معده داشتم. ۴ سال پیش رفتم دکتر و با دارو خوب شد. الان ۲ ماهه که مدام معدم ناراحته انگار توش پره و خالی نمیشه و سنگینه دیروز رفتم آندوسکوپی دادم
0
1402/08/23
سوال کننده
ببخشید سلام عزیزم
0
1402/08/23
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
بنظر زخم معده وجود دارد به متخصص گوارش جهت درمان مراجعه کنید ❤️❤️
بنظر زخم معده وجود دارد به متخصص گوارش جهت درمان مراجعه کنید ❤️❤️
1
1402/08/23
سوال کننده
سپاسگزارم از محبتتون
0
1402/08/23
پزشک اوما
خواهش میکنم مهربانم ❤️❤️
1
1402/08/24
زهرا رادمنش
انشالله بهتر بشید عزیزج
0
1402/08/29
سوال کننده
ممنون عزیزم سلامت باشيد گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1305

