سلام و عرض ادب دکتر جان سوالی داشتم
دختر ۱۴ ماهم ، دوتا دندون نیشش از پایین دراومده بود.که تازه متوجه شدم کنار اونها یه دندونی داره جوونه میزنه که کاملا خلاف دندونای دیگشه.خیلی ناراحت و داغون شدم.میخوام ببینم راهی داره که درست بشه؟آیا دندون دایمیش هم کج میشه؟
علتش چیه؟
خیلی ناراحتم و غصه اش داغونم کرده.خواهش میکنم دکتر محترم اوما پاسخ بدن 🙏🏼🙏🏼
واز مادران بزرگوار اگه کسی تجربه ای داره بفرمایید لطفا🙏🏼🙏🏼
پرسش (1402/08/23):
جوانه زدن دندان شیری کودک۱۴ ماهه
359
5
1402/08/23
سوال کننده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.







