ان شاءالله که به سلامتی و عافیت
سلام.. ان شاءالله عمل خوبی داشته باشی..منم خیلی از کورتاژ میترسیدم .ولی عین یه خواب بود هیچی متوجه نشدم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
عزیزم برای من ۶هفته گذشته میترسم سفت شده
برام خیلی دعا کنین خلاص بشم
سلام عزیزم نترس کورتاژ خیلی راحته.
انشاالله سلامتی باشه.💚