سلام خانم دکتر من سابقه پرولاکتین بالا رو دارم دو سال پیش قرص خوردم اومد پایین.اما چند روز پیش دوباره چند قطره ترشح از سینم خارج شد رفتم ازمایش دادم.روز سوم پریودم رفتم یک ساعت بعد از بیداری ۸ ساعتم ناشتا بودم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



417
1402/08/23



