شاید چون عکس آزمایشو نمیفرستی کسی جواب نمیده خاهر😐😅
سلام عزیزم تا اینجا که مشکلی نداری خداروشکر
حالا خواستی عکس آزمایشتم بفرست خالی از لطف نیست
😂 الان فرستادم گل تفسیر کن
عزیزم من فقط ویتامین دی رو متوجه شدم خیلی پایینه . دوستانی که بیشتر میدونن یا دکتر تفسیر کنند بهتره
در مورد آنتی بادی روبلا که بالاست .اینو سرچ کردم
سلام نازنینم به روی ماهتون
پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم 💕
سلام دکتر جان اون تاپینک حذف شده میشه اینجا بگین لطفا
عزیزم عنوان را بفرستید من ببینم و. کپی کنم چون منکه نمیتوانم چندین بار برای هر سوال وقت بگذارم تعداد سوالات زیاد است
خو عزیز نمیدونم یادم رفته فکر کنم بارداری و زایمان بود
لطفا وقتی تاپیک می زنید حذف نکنید جانم من یکبار کامل پاسخ میدهم ، سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است ، روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
در برابر سرخجه ایمن هستید که خوب است