سلام خانم دکتر دوستان دوماه پیش ک امپول زدم hcgوقرص خوردم (لنترزول.استرادیول.اینوفولیک)روز ۱۶ سیکلم خونریزی کردم شدید
این ماه هم امپول زدم وهمه قرصای قبلی با دز بالاترخوردم وقرص دوفامددکتربهم دادن ک خونریزی نکنم امشب دوباره ۱۶سیکلمه دردپریودی دارم مث قبل دوباره میترسم خونریزی کنم چیکارکنم؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



340
1402/08/22


