سلام پزشک جان خسته نباشید
من حدود یک سال ونیم قرص جلوگیری روکین میخوردم قبل از قرص هم یک سال و3 4 ماه ک تو شیردهی بودم اصلا پریود نشدم جز یکبار قبلش هم پریودی نامنظمی داشتم هر دو سه ماهی ی بار دکتر سونو هم قبل زایمان رفته بودم گفتن مشکلی نداری نامنظمیت دیگه بدنته حالا سوال اصلی من قرصم قطع کردم الان 36 دوره هستم باردار هم نیستم جلوگیری داشتم ولی بدن درد دارم خسته شدم دیگ از دیشب هم لکه بینی دارم ب صورت لخته های کوچیک به نظرتون عادیه من انتظار داشتم بعد یکسال ونیم قرص تقریبا منظم شده باشم ولی دیگه داشت رو اعصابم اثر میذاشت کلا قطعش کردم الان بدن درد دادم بخصوص قسمت کمر شکمم خسته شدم چکار کنم پریودم باز شه اصلا علت لکه بینی ب صورت لخته چیه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



389
1402/08/22


