سلام روزتون بخیر. من ۲۹ سالمه و پریروز دقیقا روزی که باید پریود میشدم(پریودام ۲۸ روزست) بی بی چک گذاشتم و دیدم که باردارم تو ماه سوم اقدام بودم. دوبار هم دو مارک مختلف گذاشتم.امروز هم که در واقع یکی دو روز از عقب افتادن پریودم گذشته دوباره گذاشتم که مطمئن شم. حالا سوالم اینه که خط دوم بی بی چکم نه هاله و نه کمرنگه کامل واضح و قرمزه، اما به قرمزیه خط کنترل نیست آیا این طیبیعیه؟
و مورد بعد اینکه بعضی وقتا دلدرد شبیه گرفتگی هایی که میخوایم پریود بشیم میگیرم این چی طبیعیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



761
1402/08/22



